Wednesday, February 22, 2006

爱的奇迹

hmmm okies i feel like blogging but not too long... been tanking till my brain is fried... going to pro's office like almost on a daily basis... think he see me oso sian already... kk so clin chem exam is on fri... den immuno on tue den its FREEDOM!!! YEAH!!! okok so here is a song tt im into now... n cos its eVonne oso... :P haha but its nice though im not cheena enough to understand... which is good cos i dun sing along to it while tanking! haha its either foreign songs in my shuffle or instrumental... which i tried last sem n it gave me a season ticket to lala land anytime anywhere... so here r the lyrics

爱的奇迹 by 许慧欣 & 张杰

对你有种感觉

说不出的喜悦
有句话想对你说
不敢开口

我有一种感觉
你对我很特别
有句话想对你说
让我开口
我想了好久 (总没有借口)
爱没有先后 (爱不需理由)
让我告诉你不再犹豫 (不再犹豫)

说我爱你让爱出现奇迹 (让爱出现奇迹)

对我来说这是一个难题 (我没关系)
什么原因怕你会在意 (什么原因我不会在意)
说我爱你让爱带来奇迹 (你知道我爱你)
对我来说这是我的勇气 (真的爱你)
新的世纪谁先说爱你都可以
新的世纪属于我们的爱的奇迹

No comments: